Monday 5 March 2012

Rasa takut

Asallammualaikummm . . .

Korang sehat kerhh ? ? hhuhuhu .
saya tk sehat . bab demam :((( . xdpt p sekolah . huh ! Hate this !!
Lupakannn Pasal tuuuu . . hari ni mau cerita tentang "PMR"

Tahun ni aku . Rasa Takut dengan PMR ~ =')
Parent aku . Suruh aku belajar setiap hari .
hummm. belajar pun boleh jadi bosannnnn ~
aku mau belajar sekali sekala . bila setiap hari
jadi gila aku di buatnyaa . =))))) .

But, aku mau menjadi Murid cemerlang .
Aku mau dapt 8A . Aku mau banggakan .
Parent aku . dan guru2 yang mengajar aku .

So , aku tidak mau malas lahh ....
mau kuat2 Study . sampai aku CEMERLANG .
Yeyehhhh . Bila aku join kelas tambahan . mesti
aku BODOH ~ punyerrrr . Lebih baik Study sendiri
. Huhuhu ..

Mulai sekarang. .aku mesti Study Hard ~

Mudah2an aku dapt 8A dalam PMR ~
AMIN ~~ ='))))) ..
Thank For reading :D

0 comments: