Wednesday 14 March 2012

SM*SH Di Malaysia !

Assalammualaikum. . .

Korang sehat keerrhh?? Hari ni ? mudh2an korang sehat walafiat .
Btw, selamat petang untuk korangg ! 
Hari ni aku maw share tentang Boy band di negara jiran kita iaitu......
SM*SH ! yang di anggota 7 anak muda dari indonesia.
Kepada yang tidak tahu SM*SH . Korang bole tengok gambar kat bawah ni . .

SM*SH



Maw tahu siapa nama anak muda dari indonesia ni ..Korang bole scroll kat bawah nii !









Handi Morgan Winata . 
Tarikh lahir: 25 mei 1990.


Rafael Landry Tanubrata.
Tarikh Lahir: 16 November 1986.


Rangga Dewamoela Soekarta.
Tarikh lahir: 6 Januari 1988.

Bisma Karisma.
Tarikh Lahir: 27 November 1990


Dicky Muhammad Prasetya.
Tarikh Lahir: 18 Jun 1993.


Reza Anugrah.
Tarikh Lahir: 21 Mac 1994.


M. Iilam Fauzi.
Tarikh Lahir: 29 Ogos 1995.


Ok . korang dah tengok kan nama2 dorng dan tarikh lahir dorng sekali.
aku tak pecaya SM*SH datng ke Tanah Melayu . hoho :D
Gambar di ats tu Baru di ambil hari ni 14.3.2012 .
Kemarin aku tengok SM*SH Nyanyi di Tv3 kat MHI(Malaysia Hari Ini) Dorng bawa lagu Ada cinta and I heart u .
Best sangat2 Dorng nyanyi ! hhohooho . 

Tadi aku Pergi laman Rasmi Murai.com.my . Pas tu aku . pas tuuu . .pas tuu .
Halaman Utama Murai tuh . ada gambar SM*SH Dan ada bertulis "Jom Borak Bersama SM*SH"
Hoho . pas tuh . Apa lagi Aku click lahh . dan aku baca lahh tentang "Jom Borak Bersama SM*SH" .tuhh .
Dan aku T'baca di sana "Anda hanya Perlu melayari Facebook murai.com.my dan komen di status di status yang tertera di gambar dan nama setiap ahli SM*SH"
Yeheyyy . Aku sing in lah kat FB . Pas tu ak p FB Murai. aku ikut lahh yg di suruh oleh murai.com.my 
Pas tu aku Komen la d wall FB murai . Aku taip dengan ayat ni "Hai SM*SH" .
Tidak kena Reply ! ! Aduhhh !!

Tidak pa2 ! aku tetap Support SM*SH !

OK. Tangan aku Penat ni ! menaip !! 
Mudah2an Cerita aku ni ! tk m'ngarut sangat dan korang suka nagn cerita aku ni .

Aku maw nyanyi lukk . sebelum b'pisah ! hahahaaha .. 

Ada cinta .. yang ku rasakan . saat bertatap dalam canda .
ada cinta yang kau getarkan. saatku resah dalam harap .
Oh .. Indahnya . 

Hahahaahaa !! bye bye .  






Thank For reading :D

0 comments: